Καλημέρα από τη βροχερή Λάρισα!
Δυστυχώς, ενώ σε άλλες περιοχές της χώρας χιονίζει, σ' εμάς βρέχει! Το χειρότερο: είναι ψιλόβροχο... Ίσα-ίσα να σου χαλάσει τη μέρα.
Τέλος πάντων, το σημερινό θέμα ήθελα να το θίξω από μέρες, αλλά έτυχε έτσι, ώστε ν' ασχοληθώ σήμερα.
Ως "φίλος τρένου" (μου έχει αποδοθεί ο χαρακτηρισμός 2 φορές, σε διαφορετικές περιπτώσεις και υπό εντελώς διαφορετικές συνθήκες!! ;) ) ενδιαφέρομαι για τον σιδηρόδρομο. Το πρόβλημα είναι πως στην (όμορφη) χώρα μας είναι απαξιωμένος. Γι' αυτό στεναχωριέμαι, αφού οι περισσότερες ειδήσεις που αφορούν τον Οργανισμό είναι δυσάρεστες και επικριτικές...
Παρ' όλα αυτά, δε γίνεται να μην καταθέσω την σκέψη μου, έστω και για μερική βελτίωση του Ο.Σ.Ε., ιδίως στα οικονομικά, με αφορμή τα κλεισμένα Τέμπη.
Πλέον και για πολύ καιρό ακόμη, ο δρόμος θα παραμείνει εκτός λειτουργίας. Δεν εκθέτω εδώ τους λόγους, ούτε τις ανθρώπινες ευθύνες που πιστεύω πως υπάρχουν και οδήγησαν στο θάνατο του 62χρονου μηχανικού, αλλά και στην άσχημη αυτή κατάσταση... Η οποία χειροτερεύει, με το κλείσιμο -έστω και προσωρινό- και κάποιων δρόμων από τους αγρότες, με τα δίκαια αιτήματα τους...
Η ουσία είναι πως την κοιλάδα μπορεί μόνο το τρένο να την διασχίσει. Γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, κυρίως χάρη στη σήραγγα που διαπερνά τον Όλυμπο. Όπως είναι λογικό, ακόμη και επιβάτες που δεν αποχωρίζοταν το αυτοκίνητο τους, το σκέφτονται να το πάρουν όταν θέλουν να πάνε προς Αθήνα. Προτιμούν να γλυτώσουν χρόνο και χρήμα -οι εναλλακτικές διαδρομές είναι μακριές, πολυέξοδες ή/και επικίνδυνες- και γι' αυτό αναγκαστικά στρέφονται προς άλλα μέσα. Αλλά, επειδή δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να παίρνουν το αεροπλάνο λόγω κόστους, χρησιμοποιούν τα τρενα!
Συνεπώς, ο Οργανισμός έχει να διαχειριστεί πολύ περισσότερους επιβάτες, απ' τα συνηθισμένα! Είναι ίσως η μοναδική ευκαιρία να κερδίσει μέρος αυτών!!
Είναι η κατάλληλη στιγμή για τους υπαλλήλους και τη διοίκηση να δείξουν τον καλό τους εαυτό!!!
Πως; Με ευγένεια και συνέπεια!! Αν τα τρένα είναι στην ώρα τους, υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων -με περισσότερα βαγόνια ίσως;- με περισσότερα δρομολόγια -είναι εφικτό;- και οι υπάλληλοι είναι λίγο πιό εξυπηρετικοί -όχι ότι δεν είναι, αλλά "το κάτι παραπάνω" θα κερδίσει αυτόν που αναγκαστικά κάνει κάτι και ίσως παίρνει το τρένο για πρώτη φορά!!!- πιστεύω πως η εικόνα των επιβατών για τον ελληνικό σιδηρόδρομο θα αλλάξει άρδην, ίσως και για πολύ καιρό!!! ;)
Το θέμα είναι πως δε γνωρίζω αν είναι υλοποιήσιμα τα παραπάνω!! Πάντως, σίγουρα κάποια βήματα είναι προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση και αυτό είναι θλιβερό...
Για παράδειγμα είναι ντροπή να μη λειτουργεί ο αριθμός 1110. Υπάρχει κάτι πιο εύκολο απ' το να τηλεφωνήσεις για πληροφορίες; Αυτό μάλιστα οδηγεί στο συνωστισμό στον "Σταθμό Λαρίσης", όπου προσωπικά πήγα και η ουρά ήταν 55 άτομα, για προπώληση εισιτηρίων!!!
Τέλος, φαίνεται και η "γύμνια" του Οργανισμού, διότι το τρένο φτάνει σε πολύ λίγους νομούς της χώρας μας.
Ωστόσο, θεωρώ πως η εικόνα είναι αναστρέψιμη. Αρκεί να γίνουν απλά βήματα και με ειλικρίνεια!! Θεωρώ πως ο λαός μας, ακόμα εκτιμά την προσπάθεια. Αν τη διακρίνει, τότε τον κερδίζεις!!
Γι' αυτό επιδοκιμάζω την αγορά ή ενοικίαση -ακόμα δεν έχει αποφασιστεί- τόσο βαγονιών για να κουβαλούν τα φορτηγά μεταξύ Τεμπών-Ραψάνης, όσο και βαγονιών για το επιβατικό κοινό!!
Είναι μία συγκυρία και σίγουρα πρέπει να εκμεταλλευτεί!!!
Καλό υπόλοιπο!! :)
Δυστυχώς, ενώ σε άλλες περιοχές της χώρας χιονίζει, σ' εμάς βρέχει! Το χειρότερο: είναι ψιλόβροχο... Ίσα-ίσα να σου χαλάσει τη μέρα.
Τέλος πάντων, το σημερινό θέμα ήθελα να το θίξω από μέρες, αλλά έτυχε έτσι, ώστε ν' ασχοληθώ σήμερα.
Ως "φίλος τρένου" (μου έχει αποδοθεί ο χαρακτηρισμός 2 φορές, σε διαφορετικές περιπτώσεις και υπό εντελώς διαφορετικές συνθήκες!! ;) ) ενδιαφέρομαι για τον σιδηρόδρομο. Το πρόβλημα είναι πως στην (όμορφη) χώρα μας είναι απαξιωμένος. Γι' αυτό στεναχωριέμαι, αφού οι περισσότερες ειδήσεις που αφορούν τον Οργανισμό είναι δυσάρεστες και επικριτικές...
Παρ' όλα αυτά, δε γίνεται να μην καταθέσω την σκέψη μου, έστω και για μερική βελτίωση του Ο.Σ.Ε., ιδίως στα οικονομικά, με αφορμή τα κλεισμένα Τέμπη.
Πλέον και για πολύ καιρό ακόμη, ο δρόμος θα παραμείνει εκτός λειτουργίας. Δεν εκθέτω εδώ τους λόγους, ούτε τις ανθρώπινες ευθύνες που πιστεύω πως υπάρχουν και οδήγησαν στο θάνατο του 62χρονου μηχανικού, αλλά και στην άσχημη αυτή κατάσταση... Η οποία χειροτερεύει, με το κλείσιμο -έστω και προσωρινό- και κάποιων δρόμων από τους αγρότες, με τα δίκαια αιτήματα τους...
Η ουσία είναι πως την κοιλάδα μπορεί μόνο το τρένο να την διασχίσει. Γρήγορα, εύκολα και με ασφάλεια, κυρίως χάρη στη σήραγγα που διαπερνά τον Όλυμπο. Όπως είναι λογικό, ακόμη και επιβάτες που δεν αποχωρίζοταν το αυτοκίνητο τους, το σκέφτονται να το πάρουν όταν θέλουν να πάνε προς Αθήνα. Προτιμούν να γλυτώσουν χρόνο και χρήμα -οι εναλλακτικές διαδρομές είναι μακριές, πολυέξοδες ή/και επικίνδυνες- και γι' αυτό αναγκαστικά στρέφονται προς άλλα μέσα. Αλλά, επειδή δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να παίρνουν το αεροπλάνο λόγω κόστους, χρησιμοποιούν τα τρενα!
Συνεπώς, ο Οργανισμός έχει να διαχειριστεί πολύ περισσότερους επιβάτες, απ' τα συνηθισμένα! Είναι ίσως η μοναδική ευκαιρία να κερδίσει μέρος αυτών!!
Είναι η κατάλληλη στιγμή για τους υπαλλήλους και τη διοίκηση να δείξουν τον καλό τους εαυτό!!!
Πως; Με ευγένεια και συνέπεια!! Αν τα τρένα είναι στην ώρα τους, υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων -με περισσότερα βαγόνια ίσως;- με περισσότερα δρομολόγια -είναι εφικτό;- και οι υπάλληλοι είναι λίγο πιό εξυπηρετικοί -όχι ότι δεν είναι, αλλά "το κάτι παραπάνω" θα κερδίσει αυτόν που αναγκαστικά κάνει κάτι και ίσως παίρνει το τρένο για πρώτη φορά!!!- πιστεύω πως η εικόνα των επιβατών για τον ελληνικό σιδηρόδρομο θα αλλάξει άρδην, ίσως και για πολύ καιρό!!! ;)
Το θέμα είναι πως δε γνωρίζω αν είναι υλοποιήσιμα τα παραπάνω!! Πάντως, σίγουρα κάποια βήματα είναι προς την ακριβώς αντίθετη κατεύθυνση και αυτό είναι θλιβερό...
Για παράδειγμα είναι ντροπή να μη λειτουργεί ο αριθμός 1110. Υπάρχει κάτι πιο εύκολο απ' το να τηλεφωνήσεις για πληροφορίες; Αυτό μάλιστα οδηγεί στο συνωστισμό στον "Σταθμό Λαρίσης", όπου προσωπικά πήγα και η ουρά ήταν 55 άτομα, για προπώληση εισιτηρίων!!!
Τέλος, φαίνεται και η "γύμνια" του Οργανισμού, διότι το τρένο φτάνει σε πολύ λίγους νομούς της χώρας μας.
Ωστόσο, θεωρώ πως η εικόνα είναι αναστρέψιμη. Αρκεί να γίνουν απλά βήματα και με ειλικρίνεια!! Θεωρώ πως ο λαός μας, ακόμα εκτιμά την προσπάθεια. Αν τη διακρίνει, τότε τον κερδίζεις!!
Γι' αυτό επιδοκιμάζω την αγορά ή ενοικίαση -ακόμα δεν έχει αποφασιστεί- τόσο βαγονιών για να κουβαλούν τα φορτηγά μεταξύ Τεμπών-Ραψάνης, όσο και βαγονιών για το επιβατικό κοινό!!
Είναι μία συγκυρία και σίγουρα πρέπει να εκμεταλλευτεί!!!
Καλό υπόλοιπο!! :)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου