Δευτέρα 28 Ιουλίου 2008

Έρμε Ο.Σ.Ε.

Καλημέρα σας!! :)

Εν μέσω καλοκαιριού, βρίσκομαι και πάλι στην πρώτευουσα της Θεσσαλίας!! Την πόλη της οποίας οι κάτοικοι είναι οι 23οι πλουσιότεροι πανελλαδικά, κατά μέσο όρο!!
Απ' ότι φαίνεται οι "αγρότες" Λαρισαίοι, είναι φτωχότεροι από τους εργάτες στις βιομηχανίες του Βόλου!! ;)

Τέλος πάντων, εκτροχιάστηκα και πάλι!!! :) Αλλά, είναι τόσες πολλές σκόρπιες σκέψεις, οπότε το μόνο που ζητώ είναι κατανόηση!! :)

Το βασικό θέμα της ανάρτησης, αφορά τον χιλιοταλαιπωρημένο Ο.Σ.Ε. Ως που θα φτάσει η αρνητική διαφήμιση για τον οργανισμό;;;;
Μετά το ατύχημα της 14ης Ιουλίου στο Μπράλο, αποκαλύφθηκαν 2 σκάνδαλα. (πληροφορίες σε προηγούμενη ανάρτηση)
Έπειτα, μάθαμε πως ο Ο.Σ.Ε. κάθε ημέρα χρεώνεται με 2,2 εκατομμύρια ευρώ (!!!), ενώ το μέχρι τώρα συνολικό χρέος του οργανισμού υπολογίζεται στα 7 δισεκατομμύρια ευρώ!!
Το ποσό είναι πραγματικά ασύλληπτο.
Φυσικά, οι ευθύνες έχουν και πράσινο και μπλε χρώμα. Ακόμη, δε μπορώ να διανοηθώ που έχουν καταλήξει όλα αυτά τα χρήματα, συν τα δάνεια και τις επιχορηγήσεις της ευρωπαικής ένωσης...

Παρ' όλ' αυτά, το βασικό θέμα της ανάρτησης δεν αφορά τα χρήματα που κατασπαταλώνται, αλλά το περιεχόμενο των επιπλέον βαγονιών, που όμως ενεπλάκησαν στο ατύχημα του Μπράλου.
Διαβάζω σήμερα σε τοπική εφημερίδα, αλλά και σε ιστοσελίδες, πως στο χθεσινό "Βήμα" υπήρχε σχετικό δημοσίευμα. Σύμφωνα με αυτό, κάποια από τα βαγόνια περιείχαν 120 τόνους εύφλεκτων χημικών ουσιών.
Πιό συγκεκριμένα, 5 από τα 20 βαγόνια που αποκολήθηκαν από την εμπορική αμαξοστοιχία και συγκρούσθηκαν με την επιβατική, περιείχαν 20 ειδικά διαμορφωμένα κοντέινερ με 120 τόνους επικίνδυνων χημικών ουσιών...
Θαρρώ, πως ο κίνδυνος, τόσο για τους επιβαίνοντες, όσο και για το περιβάλλον ήταν πολύ μεγάλος...
Όλα τα παραπάνω -πλην της προσωπικής εκτίμησης ;)- αναγράφονται στην έκθεση "Ταυτότητα και κίνηση των 14 βαγονιών που προστέθηκαν στην αμαξοστοιχία 80502", την οποία συνέταξε ο γενικός διευθυντής εμπορευμάτων του Ο.Σ.Ε.
Μάλιστα, η έκθεση αυτή ήρθε στην επιφάνεια όχι με τη θέληση του διευθυντή, αλλά μετά από έφοδο της "Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων" στα γραφεία του οργανισμού...

Δηλαδή, ακόμη και μετά το ατύχημα, που θα μπορούσε να έχει πολύ χειρότερες συνέπειες (πολύ τυχεροί οι επιβάτες του τρένου) επιχειρήθηκε να συγκαλυφθεί ένα τόσο σημαντικό γεγονός...
Υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης;;; Γιατί δεν παραιτούνται οι υπεύθυνοι;;;
Παλιά, λέγαμε: "πρέπει να πάθεις για να μάθεις"
Όμως, όπως φαίνεται, ούτε και μετά το πάθημα αλλάζει κάτι...
Την έκθεση που συνέταξε και επιχείρησε να αποκρύψει ο γενικός διευθυντής εμπορευμάτων, έπρεπε να την παραδώσει πάραυτα σε Αστυνομία και Εισαγγελέα... Είναι δυνατόν, να ρισκάρονται ανθρώπινες ζωές για τα λεφτά, ακόμη και σε δημόσιες υπηρεσίες, όπου το κέρδος είναι κατά γενική ομολογία μικρό;;;
(φυσικά, ούτε στις ιδιωτικές επιχειρήσεις επιτρέπεται, αλλά εκεί τα συμφέροντα και τα χρήματα είναι πολύ μεγαλύτερα...)
Αυτό που έγινε από μέρος του διευθυντή είναι (παρ' ολίγον) εγκληματικό.
Ποιός μπορεί να εγγυηθεί πως τόσο τα "μαύρα βαγόνια" όσο και η απόκρυψη στοιχείων, τόσο σημαντικών δε θα επαναληφθούν;;;;
Ως πότε, οι γνωριμίες θα υπερκαλύπτουν υψηλόβαθμα στελέχη που όμως θέτουν τις ζωές αθώων σε κίνδυνο;;;

Το ξέρω πως γίνομαι και πάλι μίζερος, κουραστικός και κατηφής, εν μέσω μάλιστα καλοκαιριού, αλλά δε μπορώ να βλέπω την αδικία, τη λαμογιά και την αποφυγή των ευθυνών και να μην τα επισημαίνω... Ανεξαρτήτως τόπου, καιρού και διάθεσης...

Άλλωστε, αν δε γίνουν παράπονα και επισημάνσεις, η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί... Αυτό φυσικά αφορά όλους μας, οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν ενδιαφέρονται, παρά μόνο να γίνει η δουλειά τους...

Αυτόν τον "ωχαδερφισμό" (εκ του "ωχ αδερφέ τώρα, παράτα με") κατακρίνω και προσπαθώ να μην υιοθετήσω ποτέ...
Πρέπει να΄αναπτύξουμε συλλογικές δράσεις για να δούμε δραστικά αποτελέσματα και όχι ν' αδιαφορούμε...
Ο λόγος;;; Θα τα ξαναβρούμε τα προβλήματα μπροστά μας, όσο και αν πιστεύουμε το αντίθετο...

Όσοι θέλουν να δουν την είδηση, ας κάνουν κλικ εδώ: http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=922765&lngDtrID=244

Τα λέμε!!!!! :)

Δεν υπάρχουν σχόλια: